islamic gadget

Thursday, December 23, 2010

Assalamualaikum! ;)


Cuti sekolah means aku pon cuti dari mengupdate blog. Aish! Terok sungguh. Haha. (gelak akan kemalasan diri sendiri dari mengupdate blog). Okey. Here the story. Bila aku ada idea nak menulis, aku akan tulis. && bila idea aku tengah mencurah-curah keluar dari kepala, laju je tangan aku akan menaip. Akan tetapi, ha ni la nak cerita. ce cite, ce cite (kalau korang tengok hantu kak limah balik rumah, awie && the gang suka cakap macam tu, ‘ce cite, ce cite’.. sengal! Gelak tak ingat dunia aku. Hahahahhaha.) oke. Balik ke cerita asal. Akan tetapi, bila aku dok syok menaip, tetiba ketandusan idea beb. Ha. Mane tak terbengkalai story aku. Tu yang tak syiok. Hilang mood nak menaip. Heh ^,^ Kunun nak sambung nanti. Aku kan rajin. Tapi idea masih juga tak kunjung tiba. Hehehe. Alasan tuh!

Oke! Ketandusan idea lagi. Heh. :D (banyak tu je aku mampu tulis?)

*Sekadar menconteng aku pon tak tahu apa.

No comments:

Post a Comment