islamic gadget

Thursday, December 30, 2010

Cuti janganlah habis!


Assalamualaikum.

Hey, Mr bloggie, aku suka betul ngan tajuk tu. Cuti janganlah habis. Huhu. Betol. Aku sangat mengharap. Kata Syazwan Sanosi, “suh muhyidin tambah cuti ! haha.” Kalau la boleh.. aku tak bersedia lagi nak balik kampus. Berhadapan dengan result yang tak pasti ok ke tak ok. Kuliah yang padat. Assignment bagai. Aish. Budak, itu biasa la bagi student kan. Oke. Count down. Lagi dua hari yang tinggal untuk menghabiskan sisa-sisa cuti sekolah. Apa nak buat. Apa nak buat.

Ahad ni aku da balik hostel. Malasnya. Barang-barang aku tak packing lagi. Malas. Pemalas betol. Mesti korang pikir camtu. Sampai hati kan. Oke. Memandangkan hari ini aku akan balik ke rumah selepas dua minggu berada di Penang (menemani ayahanda outstation), jadi tinggal esok sahaja untuk enjoy. Ceh. Macam esok je tinggal hari last dok kat muka bumi ni. Nauzubillah. Hee.

Kenapa aku mengharapkan cuti janganlah habis? Sebab, aku sedar umo aku makin meningkat. OMG! Biar la hari-hari pon 31 December. Hahaha. Merepek je ko ni. Oke. Bila umo makin meningkat, makin banyak la dugaan && cabaran && masalah && apa-apa je la.

Oke. Aku tak tahu whats the point aku cite ni. Disebabkan aku tengah rush, tak sabar nak balik ni, benti kat sini je. Pokoknye, Cuti, janganlah habis!!!

*sekadar menconteng apa yang dirasa.

No comments:

Post a Comment